January 01, 2018

AZAM TAHUN 2018

Image result for teacher of the year




Assalamualaikum ^___^
sedar tak sedar, dari tahun 2015 (ogos) hingga masuk ke Januari 2018 ini, sudah hampir 3 tahun saya berkhidmat sebagai GBKSM di salah sebuah sekolah di negeri Pahang. Banyak perkara yang telah saya pelajari dan sedang pelajari.

Sebagai salah satu azam saya agar saya sentiasa bersemangat untuk tahun ini dan tahun2 akan datang, adalah dengan menghasilkan blog ini. In sha'a Allah saya akan upload semua hasil kerja buat saya disini supaya laptop saya tidak lagi berat menyimpan semua maklumat.. haha :p

Moga bermanfaat untuk semua. Dan mungkin posting saya adalah hasil saya tiruvasi saya terhadap kerja buat guru2 lain, maka saya akan kreditkan individu tersebut sebagai tanda terima kasih.


Semoga kita bekerja dengan lebih gembira.
Salam kasih sayang dari saya
^_^

0 comments:

Post a Comment